miércoles, 30 de septiembre de 2009

No podemos conducir por tí, estamos contando el dinero



Des de l’1 de gener de 2008 les multes ens caun a parells si circulem amb vehicle particular. És clar, podríem fer-ho amb transport públic, potser amb rodalies RENFE, per no parlar del transport públic a la nostra ciutat, però no sempre és feina fàcil, oi?

Algu es creu de debó que el Govern català pensa en la nostra salut? ¿Què la limitació de la velocitat a 80km/h a tota l’àrea metropolitana, afectant a 77km de vies ràpides (A7, A2, E90...), evitarà accidents i contaminació?, ¿o que les sancions i les retirades de carnet de conduir ho aconseguiran? Fins i tot el RACC hi està en contra. De moment, l’entrada en vigor del carnet per punts no ho ha fet, les dades ho demostren.
Si realment hi hagués un interés en la nostra salut i la nostra vida les mesures no serien restrictives en aquest sentit, sinó que el que farien seria aconseguir que els fabricants de vehicles que comercialitzen a España ho fessin amb vehicles amb velocitat limitada, com passa a d’altres països. Però d’això ningú en parla i pots comprar-te, si la butxaca t’ho permet, és clar, un flamant bòlid que arribi als 270km/h o més i, fins i tot, tingui 400cv, tot i que no se perquè.
Queda clar doncs que hi ha una clara voluntat recaptatòria per part del Govern de la Generalitat i per part del Govern d’España. I que això de “No podemos conducir por ti” és una evidència absoluta, com deia una campanya que corria per internet: “No podemos conducir por ti... estamos contando el dinero”. A ningú se li escapen les dades que va fer públiques la “Agrupación de Tráfico de la Guardia Civil”, que confirmen que amb només 1 radar es produeixen 77 multes diaries, en un any 28.000 multes, a 300 euros cada multa de mitjana, 8.400.000 euros, el que vol dir 1.397.642.400 pessetes.
Se que res del que dic és políticament correcte, però és que ja n’estic farta de les correccions polítiques quan son mostra d’hipocresia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario